Vsaka dobra prodaja se začne z dobrim nakupom.
V današnji dobi se je nakup gradbenih strojev zelo spremenil. Če smo še pred leti za nakup gradbenega stroja v tujini morali odpotovati na detajlni ogled na samo mesto stroja, so danes prve informacije ki jih dobimo, na internetu. Profesionalni in specializirani Internetni portali ( Mascus, Mobile, Bauportal…) za prodajo in nakup rabljenih gradbenih strojev ponujajo polega visokokvalitetnih fotografij tudi video samega stroja ter informacije v večjih jezikih ( Mascus celo v 40 različnih jezikih).
Vsi ti resni portali, redno preverjajo verodostojnost podatkov oglasov, ki jih podjetja oglašujejo. Na takih portalih razni »lažnivi« trgovci ne morejo oglaševati saj so preverjeni v vsaki državi posebej, kjer oddajajo oglas.
Resen prodajalec gradbenih strojev si danes ne more privoščiti tako imenovanih »skritih napak«, saj se mu to vrne, z objavo njegovega podjetja na raznih forumih ter raznih socialnih omrežjih.
Za sam ogled stroja ter obisk trgovca se danes kupci odločajo zgolj ob nakupu dražjega stroja. Za nakup do cca 30.000,00 EUR, se stranke / preprodajalci pravilom ne odločajo za ogled. Vendar je tu potrebno upoštevati tudi vrsto stroja, ter finančne zmožnosti kupca.
Pri prodaji rabljene gradbene mehanizacije smo z kvalitetnim prevodom v številne jezike nekaterih profesionalnih spletnih portalov v številne jezike ter globalno optimizacijo ( npr. Mascus) na enkrat vstopili na globalno tržišče.
Opaziti je tri zadeve:
– tisti prodajalci, ki so se zavedali učinkovitega načina prodaje rabljenih strojev preko interneta, so to tudi izkoristili in danes prodajajo svoje rabljene stroje širom po Balkanu ter Evropi, Afriki, Aziji ter Bližnji vzhod.
– tistih prodajalcev, ki se niso zavedali pomena oglaševanj na internetu, danes ni več
– banke in nekatere leasing hiše se še vedno vedejo zelo togo ter ne znajo pravilno odločati, ko gre za načrtovanje oglaševanja rabljenih strojev.
Profesionalni internetni portali, ki so specializirani za prodajo gradbenih strojev danes ponujajo polega prodajnega mesta na spletišču, tudi kvaliteten prevod vaših oglasov, možnost printanja katalogov v večjih jezikih, spremljanje statistike, pomoč pri optimizaciji vaše domače internetne strani ali proizvoda intranet, prenos oglasov na ostale profesionalne portale….
Prodajalci rabljenih strojev si morajo priznati, da so se realne cene rabljenih strojev, zaradi zmanjšanja obsega del, ter manjšega povpraševanja doma in na evropskem tržišču znižale.
Osredotočit se morajo na 3 bistvene točke:
– določiti svoje tržišče ter na ta tržišča vlagati preko interneta ( spletni portali, SEO, družbeno komuniciranje…)
– bolj se osredotočiti na nakupne načine ter nabavne poti ( licitacije, akcijske prodaje….)
– redno spremljati statistike trga
Nakup ni bil še nikoli tako enostaven kot danes. Klikneš in že ti stroj pripeljejo iz Velike Britanije. No vse skupaj ni ravno tako enostavno. Vsi tisti trgovci, ki danes resnično z klikom kupijo stroj v tujini, so stari prekaljeni trgovci, ki so v tem poslu že precej časa in so opravili marsikateri ogled in bili nemalokrat tudi že »opeharjeni.«