JCB-3D-Logo22

Novosti pri JCB

Midi bagri

Največ novosti prihaja v segmentu midi bagrov. To so bagri, ki so večji od mini bagrov, a manjši od  običajnih bagrov, torej v midi segment uvrščamo bagre med 6 in 10 ton.

Novost med njimi je 6,5-tonski model 65R-1, ki bo nadomestil model 8065 RTS, poleg tega pa še nov model 67C-1.

JCB 65R-1

JCB 65R-1

JCB 67C-1

JCB 67C-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zraven pa so predstavili še model 100C-1, prvi deset tonski model proizvajalca JCB. V osnovi je zgrajen iz okvira 8,6tonskega 86C-1 midi bagra, a z močnejšim motorjem, večjo zmogljivostjo žlice in hidravlike za večjo produktivnost. S tem modelom JCB cilja predvsem na francoski, angleški in ameriški trg. Omogoča izklop do globine 4,6m, maksimalno odlagalno višino 5,6m ter razpon roke do 7,5m.

Poganja ga 55kW Kohlerjev motor, ki ustreza emisijskim regulacijam brez uporabe dizelskega filtra trdnih delcev. Pri JCBju pravijo, da je poraba goriva do 10% manjša kot pri konkurenčnih modelih, prav tako pa ima motor tudi “auto idle” funkcijo mirovanja, ki motor po 30 sekundah neaktivnosti umiri na nizke obrate in s tem prihrani gorivo. Pomembna novost je tudi to, da so vsi servisni postopki, vključno z mazivi, na vsakih 500 ur, kar po besedah predstavnika JCB pomeni verjetno le dvakrat letno, v primerjavi z drugimi stroji, ki jih je potrebno servisirati dnevno oz. tedensko.

JCB 100C-1

JCB 100C-1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bagri goseničarji

JCB je predstavil tudi 30 tonski bager JS300, ki nadomešča model JS290. Poganja ga 161kW Isuzu motor, ki ustreza Tier 4 in Stage IIIB pravilom. Upravljalci bodo hvaležni zmanjšanemu hrupu v kabini, ki sedaj dosega je 70dB, zraven tega pa je prenovljen tudi sedež ter dodan 7″ LCD zaslon.

JCB JS300

JCB JS300

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bagri na kolesih

Pri bagrih na kolesih je dodan 20-tonski model JS200W in 17,5tonski JS175W, ki ju poganja 129kW Ecomax motor z izboljšanim navorom 690Nm in za 10% manjšo porabo goriva brez izgube zmogljivosti.

JCB 200W

JCB 200W

JCB 175W

JCB 175W

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nakladalci na kolesih

Novost je nakladalec 457, ki je bil javnosti prvič prikazan na sejmu Hillhead v Angliji junija letos. Poganja ga 185kW MTU motor Tier4, ki je do 16% varčnejši od prehodnika. Je tudi prvi model v liniji, ki vključuje naslednjo generacijo kabin Command Plus, ki bo s časom postavljena na vse modele. Upravljalec ima pri novi kabini nemoten panoramični pregled pred seboj, saj so A stebrički pomaknjeni okrog in za kabino. Na voljo sta mu tudi dva barvna ekrana, eden na centralni konzoli, drugi pa zgoraj desno, ki služi predvsem za prikaz slike kamere vzvratnega pogleda. V sami kabini je tudi več prostora, saj so hlajenje in ventilacijo prestavili izven kabine.

Na drugi strani pa so predstavili še tri nove modele. Model 406 je predstavljen kot “vstopni” model, s svojim 36kW motorjem, model 407, ki zmore naložiti do 4 tone in ga pohanja 48kW vodno hlajen Kohlerjev motor ter model 409, ki ima 55kW Kohlerjev motor.

Novost na vseh nakladalcih je preoblikovan zadnji del šasije, ki omogoča namestitev priklopov ali vleko, opazimo pa lahko tudi 100% zaklep diferenciala sprednje osi za maksimalni oprijem na težje dostopnih površinah.

JCB 406

JCB 406

 

JCB 407

JCB 457

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Več informacij o posameznih modelih najdete na uradni spletni strani JCB.


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja