Gradbinci očitno niso edini, ki ne izkoriščajo prednosti, ki jo ponuja raba telematike. Caterpillar je namreč pozval CAT trgovce naj začnejo uporabljati izredno koristne podatke, ki jih ta tehnologija proizvede.
Pri Caterpillarju trdijo, da trgovci ne izkoriščajo med 9 in 18 milijardami možnih prihodkov, od tega so večinoma prihodki, ki bi jih lahko dobili s tehnologijo, ki je že vgrajena v stroje ki jih prodajajo.
Sodeč po agenciji Reuters, je Caterpillar trgovem dal do konca leta za razvoj triletne strategije, s pomočjo katere naj bi dobili posle, ki so jih v preteklosti zgrešili.
Izvršni direktor podjetja Caterpillar, Doug Oberhelman je izjavil, da so v skrajnem primeru trgovcem pripravljeni tudi odvzeti njihovo zastopstvo, v kolikor ne bodo dosegli zadanih ciljev.
Pri podjetju Caterpillar pravijo, da njihova tehologija telematike, ki pomaga operaterjem in gradbincem spremljati stanje stroja, nivo goriva in servisne intervale, ustvari veliko količino podatkov, ki so precej enostavni za izkoriščanje.
Dodajajo, da njihovi najboljši zastopniki pazljivo spremljajo podatke, ki jih ustvarja njihovih 3.5 milijona strojev v uporabi po svetu. Ti podatki jim omogočajo pričakovati probleme, preventivno in prediktivno naročati servisne preglede ter pomagati svojim strankam z upravljanjem njihovega inventarja strojev.
Povprečen zastopnik pozna zgolj 40% priložnosti, je za Reuters izjavil Stu Levenick, presednik odnosa z zastopniki pri podjetju Caterpillar. Dokazali smo, da če ti povprečni zastopniki vzamejo določene najboljše prakse vrhunskih zastopnikov, brez problema pridobijo 6-8% povečanje tržnega deleža v poprodajnem sektorju. Vendar tega do sedaj niso delali, ker jih nismo usmerjali ali jim pomagali tega izkoristiti.