Hyundai Heavy Industries Europe (HHIE) je objavil, da so na evropskem trgu v letu 2013, prodali za 3% več gradbene opreme kot v letu 2012..
V podjetju zatrjujejo, da se je tržni delež strojev z osmimi tonami in več, povečal za dobrih 30%, kar je v diverzificiranem in nasičenim evropskem trgu, več kot odlično.
V Hyundaiu še pojasnjujejo, da je bilo v Evropi prodanih 13% več delov, kot v preteklem letu. Tudi s tem rezultatom so zelo zadovoljni, saj je omenjeni trg, s številnimi dobavitelji uvoženih neoriginalnih delov, zelo konkurenčen.
Direktor prodaje gradbene opreme v HHIE, Alain Worp, je dejal: »V novem letu je primarni cilj podjetja, povečati tržni delež na ključnih trgih, kot so Velika Britanija, Nemčija in Francija – kot tudi na drugih evropskih trgih. Prepričani smo, da bomo videli rahel napredek v evropskem gospodarstvu, saj nekatere države, kot so Nemčija, Francija, Španija in Italija, že kažejo rahlo okrevanje. S tem imamo v mislih, da želimo v Evropi širiti našo distribucijsko mrežo ter okrepiti in povečati naš portfelj izdelkov«.
Dodal je še, da imajo jasne načrte za širitev njihove prodajne mreže ter povečanje tržnega deleža tudi v Vzhodni Evropi, kjer je Hyundai že tradicionalno močno razširjen. Hyundai je rastoča znamka po vsej Evropi, še posebno pa v Veliki Britaniji.
V Hyundaiu pravijo, da bodo nadaljevali delo z obstoječimi trgovci ter jim še dodatno svetovali in pomagali, da bodo tako, še izboljšali svojo trgovsko znamko.